|
A Poznan polgári repülőterén megrendezett repülőnapon, nagyrészt a Tiger Meet-en résztvevő alakulatok repülőeszközeit tekinthette meg a nézőközönség. Mint például a képen látható ZH847-es oldalszámú AgustaWestland (AW101/EH101) Merlin HM Mk.2 tengeralattjáró-elhárító helikoptert. |
|
A helikopter a Royal Navy Culdroseban állomásozó 814 Naval Air Squadron (NAS) "The Flying Tigers" állományába tartozik. |
|
Az egyik kivétel, az egy AT-6 Texan átépítésével és néhány eredeti Boomerang fődarab és alkatrész felhasználásával létrehozott Commonwealth CA-13 Boomerang vadászrepülőgép replikája volt. Az 1942 és 1945 között gyártott, a North American NA-16-osból eredeztethető típust csak a Királyi Ausztrál Légierő (Royal Australian Air Force (RAAF)) rendszeresítette. Az eredeti, A46-139-es lajstromjelet viselő, 962-es gyári számú gép 1943. szeptemberében készült el ausztráliai Melbourne-ben. |
|
JAS-39C Gripen, 211. taktická letka (9239) |
|
C.16 Typhoon (EF-2000 Eurofighter), 142. Escuadrón (14-03) |
|
Dassault Rafale M, Flottille 11F (42; 39) |
|
Az egyes bemutatók között zajlott a polgári reptér normális élete. A Wizz Air HA-LWC lajstromjelű Airbus A320-232-es típusú repülőgépe gurul a repülőtér terminálja felé. |
|
A 31. Légibázis (31 Baza Lotnictwa Taktycznego (31 BLT)) az otthona, a Lengyel Légierő F-16-ossal repülő bemutató csapatának, az F-16 Tiger Demo Team Poland-nak. |
|
A Czech Flying Legends által üzemeltetett OK-UTI lajstromjelű Mikojan-Gurjevics MiG-15UTI, leánykori nevén Aero CS-102-es számára nem idegen a lengyel légtér. A 242266-os gyári számú gépet Csehszlovákiában gyártották 1955-ben, majd ugyanezen év júniusában Lengyelországba exportálták, ahol a 61. Kiképző Ezredbe ( 61 Lotniczy Pułk Szkolno-Bojowy (61 lpszb) került. |
|
A repülőgép, az egykor Hradec Královéban települt 30. Vadászbombázó Ezred (30. stíhací bombardovací letecký pluk) állományába tartozó 2514-es oldalszámú UTI festését kapta meg, kivéve a függőleges vezérsíkon látható tigrismintás csíkot, amely a Tiger Associationnal való együttműködésre utal. |
|
Ezt a WSK-Mielec TS-11bis D Iskra kiképző repülőgépet (SP-YBC, 1214) a Fundacji Biało – Czerwone Skrzydła, magyarul Fehér-Piros Szárnyak Alapítvány üzemelteti. |
|
JAS-39D EBS HU, 1. "Puma" harcászati repülőszázad (43) |
|
Jakovlev Jak-3UPW vagy UTI-PW. Átalakított Jak-11 sárkányszerkezet, Pratt & Whitney R-1830-92 Twin Wasp motor. A Szovjetúnióban gyártott gép egykoron az egyiptomi légierőben repült. (F-AZZK) |
|
Néhány szárazföldi eszközt is kiállítottak. Jagdpanzer 38(t), (Sd.Kfz.138/2) Hetzer, páncélvadász. |
|
M60A1 Patton harckocsi |
|
A PT-91 Twardy harckocsit a T-72M1-ből fejlesztették ki Lengyelországban. |
|
Az ERAWA-2 reaktív páncélvédelem kazettái. |
|
Rosomak, páncélozott szállító jármű |
|
Jelcz 442.32 tehergépkocsi |
|
A 2K12M3 Kub-M3 légvédelmi rakéta komplexum egyes elemei: 1Sz91M3 tűzvezető radar és 2P25M3 szállító-indító jármű. |
|
Pilica közeli hatótávolságú légvédelmi rendszer (VSHORAD), ZUR-23-2PG vontatott, kombinált gépágyú és légvédelmi rakéta indító platform, két Grom föld-levegő rakétával és két darab 23mm-es 2A14 gépágyúval. Egy rendszerbe hat darab platform, egy SOLA mobil radar, egy vezetési pont és a vontató járművek tartoznak. |
A Tiger Meet-en készült képeimet itt tudod megnézni:
NTM 2018
A blog frissüléséről a
Facebookon is értesülhetsz.
Köszönöm, hogy megnézted a képeimet.
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.