A
VPP Kiadó/Szovjet repülőtér titkai múzeum szervezésében életem eddigi legnagyobb repüléssel kapcsolatos élményét élhettem át. Csapatunk lehetőséget kapott arra, hogy a Magyar Honvédség egyik An-26-osának fedélzetén repüljön és nyitott rámpás fotózáson vegyen részt.
Köszönet az An-26-os személyzetének:
Boldizsár László őrnagy, repülőgép parancsnok
Szabó Roland főhadnagy, II. repülőgép vezető
Nagy Zoltán százados, navigátor
Tóth József százados, fedélzeti mérnök
Darabos Nándor őrmester, fedélzeti technikus
Mecsnóbel György hadnagy, rádiós
Bánszki Tamás százados, ejtőernyős
valamint Dr. Toperczer István orvos alezredesnek és Tóth Róbert hadnagynak.
Köszönet az engedélyező elöljáróknak, a
zónában dolgozóknak, a szerelőknek, a légi irányítóknak, mindenkinek,
akik lehetővé tették, hogy a 406-os "Ancsa" aznap felszálljon és
biztonságban repülhessen.
Köszönet a 30-as és a 36-os Gripen pilótáinak, hogy olyan szépen követtek minket :)
Ezek után nem jöhet más, mint:
|
Szóval. Kezdődik. Felszállunk. Az An-26-os rámpája még csukva. |
|
Kb. 900 méteren repülünk. Nyílik a rámpa. Hideg szél áramlik be. De nem olyan vészes mint gondoltam. |
|
Lent a kecskeméti repülőtér. |
|
Aztán érkeznek a Gripenek :) |
|
Közelítenek. |
|
Nyílnak a törzsféklapok... |
|
...és lassan besorolnak mögénk. |
|
Összeállt a kötelék. |
|
Ancsa a HUD üvegén... |
|
...majd a másik Gripen is feltűnik a kabintető üvegén. |
|
Újra a reptér felett. |
|
A gép szemályzete munka közben. |
|
A navigátor munkahelye. |
|
Leszállás a 30-as pályára. |
|
Miután kiszálltunk, a 406-as Ancsa újra felszállt, hogy folytassa az aznapra betervezett gyakorló repüléseket. |
|
Lehetőség adódott, hogy maradjunk és megvárjuk a Gripenek kora esti felszállását. A gyakorló repülések kb. este 11-ig tartottak. |
A blog frissüléséről a
Facebookon is értesülhetsz.
Köszönöm, hogy megnézted a képeimet.
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.