• put your amazing slogan here!

    2017.07.21-23 Жуковский, Russia, МАКС-2017 / Zhukovsky, MAKS-2017





    Iljusin Il-2 csatarepülőgép. A piros 19-es oldalszámú gépet 2011 decemberében találták meg a Murmanszk közelében található Krivoje tóban. Az Északi Flotta, kétszeres Vörös Zászló Érdemrenddel kitüntetett 46. Pecsengai csatarepülő ezredének (46 ШАП) állományába tartozó gép, 1943. november 25-én, harci sérülései miatt kényszerült leszállni a tó jegére. A pilóta és a légilövész szerencsésen megmenekült. A repülőgép az olvadást követően süllyedt el 17 méter mélyre, a tó vízébe. Kiemelése után, a repülőgépet Novoszibirszkben építették újjá. ( Ил-2 )
    TVSz-2DTSz repülőgép. Kompozit anyagokból készített An-2-es utód, Honeywell TPE331-12UAN turbó-légcsavaros hajtóművel és digitális kijelzőkkel felszerelt pilótafülkével. ( ТВС-2ДТС )

    A DOSzAAF moszkvai javítóműhelyében (МАРЗ) korszerűsített PZL-Mil Mi-2 helikopter, AI-450M-B gázturbinás hajtóművel és modernizált pilótafülkével. ( PZL-Мил Ми-2 )
    A különleges erők műveleteinek támogatására módosított Iljusin Il-76MD-90A (476-os gyártmány) teherszállító repülőgép. ( Ил-76МД-90А, изделие-476 )
    A piros kupak alatt egy szenzortorony kapott helyet, mellette a Prezident-Sz ( Президент-С ) aktív önvédelmi rendszerhez tartozó érzékelők láthatók. 
    A szárnyak alatt elhelyezett UBD-3DA ( УБД-3ДА ) tartógerendákra bombák függeszthetők.
    A felirat feletti fehér dudor is a Prezident-Sz rendszer érzékelőjét rejti.
    A szentpétervári Radar MMSz vállalat által használt Iljusin Il-114LL repülő laboratórium. ( Ил-114 ЛЛ )
    A gépen a Kaszatka-Sz ( Касатка-С ) felderítő és tűzvezető rendszer elemeit tesztelik.
    A Kaszatka-Sz rendszer eleme a H-35E vízfelszíni célok elleni rakéta, amelynek ARGSz-35E aktív radarját a gép hasa alatti szerkezetbe szerelték. ( Х-35Э, АРГС-35Э )
    Az orosz Vészhelyzeti Minisztérium Szuhoj SuperJet 100-95LR utasszállító repülőgépe. ( Сухой SuperJet 100-95LR )
    Szuhoj SuperJet 100-95LR utasszállító repülőgép. ( Сухой SuperJet 100-95LR )
    A Gromov Repülő-Kisérleti Intézet gépei: Tupoljev Tu-154M LL repülő laboratórium ( Ту-154М ЛЛ ) A pilótafülkében a bal oldali kormány és a műszerfal hagyományos, a jobb oldali már fly-by-wire rendszerű és a műszerfal is digitális. Ezen a linken megnézhető.
    Mikojan-Gurjevics MiG-29UB LL (9-51-es gyártmány), gyári szám: 50903026414, repülő laboratórium ( МиГ-29УБ ЛЛ )
    Popkov, Vitalij Ivanovics, 40 légi győzelmes szovjet pilóta volt.

    Iljusin Il-76LL4 repülő laboratórium, gyári szám: 073410308. A gépet 1977-ben gyártották. Ezen év szeptemberétől az iraki légierő használta. Nem vásárolta meg a gépet, hanem bérelte, öt másik géppel együtt. 1989-ben került vissza a Szovjetunióba és repülő próbapadnak építették át. ( Ил-76ЛЛ4 )
    Aviadvigatyel PD-14-es gázturbinás sugárhajtóművet tesztelik rajta.
    Iljusin Il-76MD LL repülő laboratórium. ( Ил-76МД ЛЛ )

    A jobb kettes Szolovjov D-30KP gázturbinás sugárhajtómű helyére egy Klimov TV7-117SzT légcsavaros gázturbinát szereltek.
    Valamik.
    Mil Mi-8T LL repülő laboratórium ( Ми-8Т ЛЛ )


    BelAZ-6411-es reptéri vontató, ...
    ... Kamov KA-32A11VSz helikoptert vontat. ( КА-32А11ВС )
    Az orosz légiforgalmi irányítást végző szervezet, a Госкорпорация по ОрВД, Piaggio P.180 II típusú személyszállító repülőgépe.
    Let L-410NG személyszállító repülőgép
    KVZ Anszat könnyű, többcélú helikopter ( Ансат )
    Mil Mi-8AMT-1 utasszállító helikopter, gyári szám: 8AMT00643167590U ( Ми-8АМТ )
    Mil Mi-171S-VA, orosz jelölésben, Mil Mi-8AMTS-VA Arkticseszkij szállítóhelikopter. Sarkvidéki használatra, Klimov VK-2500-03 gázturbinás hajtóművekkel. ( Ми-8АМТШ-ВА Арктический )

    Mil Mi-171S-VN, orosz jelölésben Mil Mi-8AMTS-VN Terminator felfegyverzett szállítóhelikopter ( Ми-8АМTШ-ВН Терминатор ). Készült Ulan-Udeben. Gyári szám: 171S00643157583U. A gép alján a képen jobb oldalt egy GOESz-321MK.10 szenzortorony ( ГОЭС-321МК.10 ), bal oldalon egy OPSz-24N-1L.10 szenzortorony látható ( ОПС-24Н-1Л.10 ). A gép már a Klimov VK-2500-03-as hajtóművekkel repül. A forgószárny lapátok kompozit anyagból készülnek. A faroklégcsavar "X" alakú.
    A helikopter bal oldalán található függesztési pontokon egy OFAB-250SN bomba, egy B-8V20A típusú, 80mm-es Sz-8 típusú nem irányított rakéták indítására szolgáló konténer és 9M120 Ataka-V irányított páncéltörő rakéták indítókonténerei kerültek elhelyezésre. A pilonok felett egy 12,7mm-es Kord T (6P49T) géppuska látható. ( ОФАБ-250ШH, Б-8В20А, 9М120 Атака-В, Корд T (6П49T))

    A jobb oldali oldalajtóba egy 12,7mm-es Kord V géppuska (6P49V) került. ( КОРД V,6П49V )
    A jobb oldali függesztési pontokra 9M120 Ataka-V irányított páncéltörő rakéta indítókonténereket, UPK-23-250 (9A681) gépágyúkonténert, OFAB-250SN bombát, felülre pedig egy 12,7mm-es Kord T (6P49T) géppuskát rögzítettek. ( 9М120 Атака-В, УПК-23-250, ОФАБ-250ШН, Корд T (6П49T ))
    Mil Mi-28NE harci helikopter vontatás közben ( МИ-28НЭ Ночной охотник ). A gép orr részén alul látható az NPPU-28N toronyba ( НППУ-28Н ) elhelyezett 30mm-es 2A42 gépágyú. Felette az OPSz-28N Tor szenzortorony ( ОПС-28Н Тор ) (TV-kamera, infrakamera, lézer-távmérő). Felette egy TOESz-521E szenzortorony ( ТОЭС-521Э ) navigációs feladatokra. Mellette látható fehér kupakok az L-150-28 Pasztel radar besugárzásjelző rendszer érzékelői ( Л-150-28 Пастель ). Felette a páncéltörő rakéták irányító rendszere helyezkedik el a burkolat alatt. A rotorok felett az NO-25 Arbalet ( НО-25 Арбалет ) radar burkolata látható.
    Igla-V levegő-levegő rakéták (9M39) indítócsövei (9P39) mögött, a 122 mm-es Sz-13 típusú nem irányított rakéták B-13L1 indítókonténere látható. ( Игла-В, Б-13Л1 ) A félszárny végén lévő tartályban az UB-26Sz infracsapda kivetők ( УВ-26С ) és az L-140 Otlik lézeres besugárzás jelző rendszer érzékelői ( Л-140 Отклик ) kaptak helyet.
    Mil Mi-17V-5, orosz jelölés szerint Mi-8MTV-5 szállítóhelikopter ( МИ-8МТВ-5 ). Készült Kazanyban.

    VRT300 pilóta nélküli helikopter ( ВРТ300 )

    Mil Mi-35M harci helikopter. ( МИ-35М )
    A GS-23L ikercsövű gépágyút ( ГШ-23Л ), NPPU-23-as toronyban ( НППУ-23 )helyezték el.
    B8-V20A nem irányított rakéta indítókonténerek ( Б8-В20А ), előttük a 80mm-es C-8KOM kumulatív/repesz robbanófejjel szerelt nem irányított rakéta ( С-8КОМ ) makettek. Középen egy UPK-23-250 gépágyú konténer ( УПК-23-250 ), előtte a beletartozó GS-23L ikercsövű gépágyú.
    A háttérben a 122mm-es Sz-13T tandem robbanófejes nem irányított páncéltörő rakéta ( С-13Т ) makettjei láthatók. Az előtérben a belorusz Oboronnyie inyiciatyivi ( ООО Оборонные инициативы ) által gyártott, helikoptereken alkalmazható, radar és infravörös irányítású rakéták elleni védelmet szolgáló, Amulet védelmi rendszer konténere ( Амулет ) látható. 
    Mil Mi-26T2 nehéz szállítóhelikopter ( Ми-26Т2 )

    SzAT SzR-10 kiképző repülőgép ( САТ СР-10 )
    Antonov An-2 korszerűsítés Krasznodar környékéről, az L-410-esekből ismerős Walter M601 légcsavaros gázturbinával, AVIA V508 légcsavarral: TR-31TBD (  ТР-301ТВД  )
    Szuhoj Szu-15UM kiképző repülőgép ( Су-15УМ )
    Szuhoj Szu-17M4 vadászbombázó repülőgép ( Су-17М4 ). A sárga 59-es oldalszámot viselő 16-09-es gyári számú gép a tervezett, fix, 45 fokban nyilazott szárnyú, AL-31F hajtóművel felszerelt M4N vagy M5 változat demonstrátor gépe lett volna, francia gyártmányú elektronikai eszközökkel korszerűsítve. De a programból nem lett semmi, így a gép átépítése is elmaradt.
    Szuhoj Szu-27SzKM vadászbombázó repülőgép ( Су-27СКМ ), Szu-30KI-ből átépítve. Az SzKM változat első példánya.

    Mikojan-Gurjevics MiG MFI (1.44-es gyártmány) kísérleti többcélú vadászrepülőgép ( МиГ МФИ, Изделие 1.44 )
    2000. február 29-én repült először.



    Mikojan-Gurjevics MiG-AT (821-es gyártmány) kiképző repülőgép ( МИГ-АТ, изделие 821 )
    Mikojan-Gurjevics MiG-27M (32-39-es gyártmány) vadászbombázó repülőgép ( МиГ-27М, изделие 32-39 ) AL-31F gázturbinás sugárhajtóművel.
    Mikojan-Gurjevics MiG-21UM (68-as gyártmány) kiképző repülőgép ( МиГ-21УМ, изделие 68 )
    Tupoljev Tu-155 (korábban Tu-154LL) repülő laboratórium ( Ту-155 ), alternatív üzemanyagokkal (hidrogén, folyékony földgáz) kapcsolatos kutatásokhoz.


    Szellőző a függőleges vezérsík tetején.
    Tupoljev Tu-144D szuperszonikus utasszállító repülőgép ( Ту-144Д )


    Koleszov RD-36-51-es gázturbinás sugárhajtóművek.

    A Gromov Intézet Aero L-39C Albatros kiképző repülőgépe ( Л-39 Альбатрос )
    Molnija ML-012 könnyű utasszállító repülőgép ( МЛ-012 )
    Mjasziscsev VM-T Atlant (3M-T), a 3M stratégiai bombázóból átalakított szállító gép ( ВМ-Т Атлант ), az Enyergija-Buran űrprogram részegységeinek szállítására. A gépen a 3GT típusú szállítótartály látható ( 3ГТ ).








    Tupoljev Tu-160 (70-es gyártmány) szuperszonikus stratégiai nehézbombázó repülőgép ( Ту-160, изделие 70 )

    Kabinlétra kedvelőknek...
    Tupoljev Tu-95MSz-16 (VP-021-es gyártmány) stratégiai rakétahordozó repülőgép ( Ту-95МС-16, изделие ВП-021 )

    Jelzőfény a törzs végén.
    Tupoljev Tu-22M3 (45-03-as gyártmány) hadászati bombázó repülőgép ( Ту-22М3, изделие 45-03 )
    A törzs végén látható UKU-9A-502M ( УКУ-9А-502М ) toronyba egy ikercsövű GS-23L gépágyút ( ГШ-23Л ) építettek be.
    Iljusin A-50U légtérellenőrző repülőgép ( А-50У )


    Antonov An-30B légi fényképező repülőgép ( Ан-30Б )


    Let L410UVP-E20 utasszállító repülőgép ( Л-410УВП-Э20 )

    KVZ Anszat-U könnyű, többcélú helikopter ( Ансат-У )
    Mil Mi-26 nehéz szállítóhelikopter ( Ми-26 )


    Mil Mi-8MTV-5-1 szállítóhelikopter ( Ми-8МТВ5-1 )

    Mil Mi-8AMTS-VA Arkticseszkij szállítóhelikopter, sarkvidéki használatra optimalizálva. ( Ми-8АМТШ-ВА Арктический )
    A helikopter hatótávolsága meghaladja az 1400 km-t.

    Kamov Ka-52 Alligator harci helikopter ( Ка-52 Аллигатор ), 550 literes üzemanyag-póttartályokkal. A gép orra alatt a GOESz-451 ( ГОЭС 451 ) szenzortorony látható befordított helyzetben.
    L-370V52 Vigyebszk önvédelmi rendszer (  Л-370В52 Витебск ) L-370-2 rakétaindítást érzékelő szenzora
    Mil Mi-28N harci helikopter ( Ми-28Н ) 500 literes üzemanyag-póttartályokkal ( ПТБ-500 )
    Csúszásjelző
    Mil Mi-35M harci helikopter ( МИ-35М )
    GOESz-342 (OPSz-24N) szenzortorony ( ГОЕС-342 (ОПС-24Н) ), GS-23L ikercsövű gépágyút ( ГШ-23Л ), NPPU-23-as toronyban ( НППУ-23 ), 9K113M Sturm-VM irányított páncéltörő rakétarendszer ( 9К113М, Штурм-ВМ ) 9Sz477 parancstovábbító berendezés ( 9С477 ).

    Szuhoj Szu-30SzM kétüléses vadászbombázó repülőgép ( Су-30СМ )
    Rádiófrekvenciák és hívójelek és az iránytű (KI-13, ARK) kompenzálási diagramm.
    OLSz-30(36S-01) kombinált optikai felderítő, lézeres távolságmérő, célmegjelölő eszköz ( ОЛС-30(36Ш-01) ) a pilótakabin előtt.

    Szuhoj Szu-35Sz vadászbombázó repülőgép ( Су-35С )

    Mikojan-Gurjevics MiG-29 SzMT(R) (9-19R-es gyártmány) vadászbombázó repülőgép ( МиГ-29СМТ(Р), изделие 9-19Р )
    Jakovlev Jak-130 kiképző repülőgép ( Як-130 )
    Jakovlev Jak-130 könnyű támadó repülőgép ( Як-130 )
    Szuhoj Szu-34 frontbombázó repülőgép ( Су-34 )
    A szárny végén az L-175V Hibiny-10V elektronikai zavarórendszer SzAP-518 Regata zavarókonténere ( Л-175В Хибины-10В, САП-518 Регата ) látható. A külső függesztési pontra R-73 levegő-levegő rakéta ( Р-73 ) makettet függesztettek fel. 
    FAB-250M-54 repesz-romboló bomba ( ФАБ-250М-54 ) makettek
    X-31P radar elleni rakéta ( Х-31П ) makett
    Makettek. H-29T levegő-föld rakéta ( Х-29Т ), középen KAB-1500L lézeres irányítású bomba ( КАБ-1500Л ) orr része látszódik. A sárga-piros csíkos dolog egy KAB-250LG lézeres irányítású bomba (КАБ-250ЛГ). 


    KAB-250LG lézeres irányítású bomba ( КАБ-250ЛГ ). A valódi bomba 256 kg-os, amelyből 96 kg a robbanóanyag súlya.


    A farokkúpban helyezték el a TA14-130-35 típusú segédhajtóművet.
    Szuhoj Szu-35Sz vadászbombázó repülőgép ( Су-35С )
    H-35UE hajó elleni rakéta ( Х-35УЭ ) makett
    KAB-500Kr televíziós irányítású bomba ( КАБ-500Кр )

    Szíria


    H-38M levegő-föld rakéta ( Х-38М ) makett
    122mm-es Sz-13-as nem irányított rakéták B-13L típusú indítókonténere ( Б-13Л )
    Szuhoj Szu-34 frontbombázó repülőgép ( Су-34 )
    Mikojan-Gurjevics MiG-29SzMT (9-19-es gyártmány) vadászbombázó repülőgép ( МиГ-29СМТ, изделие 9-19 ). Egy gyári 29-es.
    A kék 941-es oldalszámú gép szintén gyári tulajdonú. Mikojan-Gurjevics MiG-29K (9-41-es gyártmány) repülőgép-hordozó fedélzeti vadászbombázó repülőgép ( МиГ-29К, изделие 9-41 ). 




    A fékezőhorog fontos kellék a hordozó-fedélzeti üzemhez.
    A kiállított gépet légi utántöltésre konfigurálták. A hordozó fedélzeti 29-eseken a PAZ-MK üzemanyag-utántöltő konténert használják. A 18,5 méter hosszú tömlő végén van a töltőkosár.
    És most következzenek a légi bemutatók képei.
    Kamov Ka-52 Alligator harci helikopter ( Ка-52 Аллигатор )
    Mil Mi-35M harci helikopter ( МИ-35М )


    Mil Mi-28NE harci helikopter ( МИ-28НЭ Ночной охотник )



    Mil Mi-171A2 és Mil Mi-38-2 többcélú helikopterek ( МИ-171А2, МИ-38-2 )
    Mil Mi-26T2 nehéz szállítóhelikopter ( Ми-26Т2 )



    Iljusin Il-2 csatarepülőgép ( Ил-2 )





    Iljusin Il-114LL repülő laboratórium ( Ил-114 ЛЛ )
    Mikojan-Gurjevics MiG-29M2 vadászbombázó repülőgép ( МиГ-29М2 )


    Hurrrrááá, hurrrrááá....

    Szuhoj Szu-35Sz vadászbombázó repülőgép ( Су-35С )



    Szuhoj Szu-34 frontbombázó repülőgép ( Су-34 )



    Hol van?





    Szuhoj Szu-35Sz vadászbombázó repülőgép ( Су-35С )











    A kép készítésekor még PAK-FA ( T-50-es gyártmány ) volt a neve. 2017 augusztusától már Szuhoj Szu-57 az elnevezése. A 2. és a 4. számú prototípus repülte a bemutatót ( Су-57 ).












    SzAT SzR-10 kiképző repülőgép ( САТ СР-10 )

    A Sztrizsi bemutató kötelék Mikojan-Gurjevics MiG-29-esekkel (9-13-as gyártmány) repül. ( МиГ-29 (изделие 9-13) / Стрижи )







    Szuhoj SuperJet 100-95 utasszállító repülőgép. ( Сухой SuperJet 100-95 )


    Az Orosz Haditengerészet Légierejének ( МА ВМФ России ) Szuhoj Szu-30SzM kétüléses vadászbombázó repülőgépei ( Су-30СМ )










    A DOSzAAF ( ДОСААФ ) bemutatóköteléke a Rusz ( Русь ), Aero L-39C Albatroszokkal ( Л-39 ) repül.


    Jakovlev Jak-130 repülőgép kiképző és könnyű támadó változata ( Як-130 )








    A hétvégi bemutatók egyetlen külföldi résztvevője, az Egyesült Arab Emirátusokból érkezett Al Fursan kötelék volt. Az Aermacchi MB-339NAT típust repülik.





    Mikojan-Gurjevics MiG-29UB (9-53-as gyártmány) kiképző repülőgép ( МиГ-29УБ, изделие 9-53 )


    A Russzkije Vityazi Szu-30SzM-jei. ( Русские Витязи, Су-30СМ )














    Szuhoj Szu-35Sz vadászbombázó repülőgépek Lipeckből, Orosz Sólymok ( Су-35С, Соколы России ).













    Mil Mi-8MT szállítóhelikopter ( Ми-8МТ )
    Mikojan-Gurjevics MiG-35 vadászbombázó repülőgép a pódiumon ( МиГ-35 )
    T220/E célzókonténer a jobb oldali hajtómű alatti pilonon ( Т220/Э )
    A kiállításon megjelent kevés külföldi kiállító egyike a kínai CAIG volt. Wing Loong I nevű pilóta nélküli repülőgépének szárnyai alá BA-7/AKD-10 típusú lézeres félaktív önirányítású levegő-föld rakétákat függesztettek.
    Földi vizsgálóberendezések repülőgép fedélzeti rendszerinek vizsgálatához.
    Kiszolgáló eszközök Ural-4320 és 43206-as alvázakon
    55Zs6ME Nebo-ME radarrendszer KU-RLK paracsnoki központ BAZ-6909-015 járműre telepítve ( 55Ж6М Небо-МЭ  КУ РЛК )
    55Zs6ME Nebo-ME radarrendszer RLM-Sz X-sávú radar BAZ-6909-015 járműre telepítve ( 55Ж6М Небо-МЭ, РЛМ-С )
    55Zs6ME Nebo-ME radarrendszer: KU-RLK parancsnoki központ ( КУ РЛК ), RLM-D L-sávú radar ( РЛМ-Д ), RLM-Sz X-sávú radar ( РЛМ-С ), RLM-M VHF sávú radar ( РЛМ-М )
    59N6E Protyivnyik-GE L-sávú radar ( 59H6E Противник-ГЕ )
    1L125E Niobij-SzV radar KamAZ 63501-es tehergépkocsira telepítve ( 1Л125Е Ниобий-СВ )
    9K331MDT Tor-M2DT légvédelmi rakétarendszer, 9A331MDT célfelderítő és rakétairányító rendszerrel felszerelt szállító és indítójármű DT-30PM lánctalpas alvázon, sarkvidéki műveletekre ( 9К331МДТ Тор-М2ДТ, 9А331МДТ, ДТ-30ПМ ).
    9K331M Tor légvédelmi rakétarendszer, 9F678M kiképző-szimulátor kabin Ural-5323 tehergépkocsira telepítve ( 9К331М, 9Ф678М )
    Sz-400 Triumf légvédelmi rakétarendszer, 5P85SzE3szállító és indítójármű MAZ-543M alvázon ( С-400 Тиумф, 5П85СЕ3 )
    9K317E Buk-M2E légvédelmi rakétarendszer, 9A317E célfelderítő és rakétairányító rendszerrel felszerelt szállító és indítójármű MZKT-6922 alvázon ( 9К317Е Бук-М2Э, 9А317Э )
    1L260-E Zoopark-1M tüzérségi felderítő és tűzvezető radarrendszer, 1L261-E radar, GM-5971 lánctalpas alvázon ( 1Л260-Е Зоопарк-1М, 1Л261-Е )
    1B77 Ulibka-M meteorológiai állomás KamAZ 6350 alvázra telepítve ( 1Б77 Улыбка-М )

    9K135 Kornet-EM páncéltörő rakétarendszer GAZ-233036 Tigr páncélozott terepjáró gépkocsira telepítve ( 9К135 Корнет-ЭМ, ГАЗ-233036 Тигр ) 

    96K2 Pancir Sz1 légvédelmi harcjármű, KamAZ 6560 alvázra telepítve ( 96К2 Панцирь С1 )
    2 darab 30mm-es 2A38M gépágyúból és 2 x 6 darab 57E6E légvédelmi rakétából áll a fegyverzet
    Kísérleti, elektromos meghajtású MAZ-537E.
    A kazanyi ENIKSz gyár ( ЭНИКС ) drónjai célrepülési és felderítési feladatokra.
    Lőszerek
    Egy lebegő makett.

    Különböző robbanófejekkel szerelt 122mm-es nem irányított rakéta makettek és egy 80mm-es Sz-80FP nem irányított rakéta makettje.
    Űrkutatási dolgok.


    Yasir pilóta nélküli felderítő repülőgép elől, mögötte egy Mohajer-6 UAV makettje látható. Ez utóbbi már rakétákat hordozhat a szárnya alatt.
    Yasir UAV-ot az Iran Aviation Industries Organization gyártja. A Boeing Insitu ScanEagle UAV nem hivatalos másolata.
    2. szériás K-36DM katapultülés ( К-36ДМ серия 2 )



    Hajóról indítható robotrepülőgépek kicsinyített makettjei.

    Makettek. Balról jobbra: APR-3ME Orel-M légi indítású, tengeralattjáró elleni rakéta (  АПР-3МЭ Орёл-М ), RVV-MD rövid hatótávolságú levegő-levegő rakéta ( РВВ-МД ), RVV-SzD közepes hatótávolságú levegő-levegő rakéta ( РВВ-СД ), RVV-BD nagy hatótávolságú levegő-levegő rakéta ( РВВ-БД ), KAB-500Sz-E 560kg-os műholdas irányítású bomba ( КАБ-500С-Э ), KAB-250LG-E 250kg-os lézeres irányítású bomba ( КАБ-250ЛГ-Э ), H-59MK Ovod-M aktív radar irányítású levegő-föld rakéta ( Х-59МК Овод-М ).
    H-59MK Ovod-M aktív radar irányítású (ARGSz-59E) levegő-föld rakéta ( Х-59МК Овод-М ) makett.
    KAB-500Sz-E 560kg-os műholdas irányítású bomba ( КАБ-500С-Э ) makett. Az "E" betű az export változatot jelöli.
    Grom-E1 cirkáló rakéta makettje.
    APR-3ME Orel-M légi indítású, tengeralattjáró elleni rakéta ( АПР-3МЭ Орёл-М ) makett, mögötte RVV-MD rövid hatótávolságú levegő-levegő rakéta ( РВВ-МД ) makett.
    H-58USKE radar elleni rakéta ( Х-58УШКЕ ), X-31PD radar elleni rakéta ( Х-31ПД ), H-38MLE lézeres irányítású levegő-föld rakéta ( Х-38МЛЭ ) makettek.

    Egy útjavítási megoldás. Fadarab a gurulóúton lévő lyukban.
    A vonat ablakán keresztül fényképezve: arany színű Mil Mi-8-as Tomilinóban, a Mil Moszkvai Helikoptergyáránál.
      2012-ben itt tartották az Orosz Légierő szülinapi "buliját". Az akkori képek ide kattintva megnézhetők.
      A blog frissüléséről a Facebookon is értesülhetsz.
      Köszönöm, hogy megnézted képeimet.


    2 megjegyzés:

    Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

     
    Copyright © 2014-2024 krisztianfotoi.blogspot.com. Minden jog fenntartva. A blogon található minden kép és szöveg szerzői jogvédelem alatt áll. A képek írásbeli engedély nélküli felhasználása, publikálása tilos. Kivételt képez ez alól a teljes galériák hivatkozásainak megosztása. Kapcsolat: kgazso01@gmail.com
    Copyright © 2014-2024 krisztianfotoi.blogspot.com. All rights reserved. All images and text on this blog are copyrighted. Any use or publication of images without written permission is prohibited. Exceptions to this rule include sharing links (URLs) to full galleries. Contact: kgazso01@gmail.com