CJPRSC vagyis Combined Joint Personal Recovery Standardization Course. Személyi mentési gyakorlat.
Aerospatiale AS.332B1 Super Puma ( HT.21 ) |
Sud-Aviation SA.330BA Puma ReSCo (recherche et sauvetage au combat) |
AgustaWestland UH-101A (EH-101ASH Mk.410) |
Agusta A109BA Hirundo |
belga tábor |
PZL W-3PL CSAR Głuszec |
Mil Mi-24W |
Agusta-Bell AB-212AM, előtte egy Rába 15-ös kistraktor, természetesen légifölény szürkére festve |
Mil Mi-24D, múzeumilag |
a 6215-ös oldalszámú Mil Mi-8T, a készültségi kutató-mentő helikopter |
Ural-4320 APA kocsi |
a régi, mögötte pedig az épülő új irányítótorony |
MAN 27.460 DFAC RNTG (Repülőtéri Nehéz Tűzoltó Gépjármű) |
MAN HX32 440 üzemanyagszállító éstöltő tehergépkocsi |
Piaggio P.180AM Avanti |
C-17A Globemaster III |
AMX International AMX ACOL Ghibli |
Learjet UC-35A |
spanyol katona egy M249-es könnyű géppuskával... |
... illetve H&K G36-os gépkarabéllyal |
a háttérben osonó német katonák is a H&K G36-ost használják |
az oldalajtóba egy 12,7mm-es FN Herstal M3M géppuska van szerelve |
7,62mm-es FN Herstal MAG 58M géppuska az oldalajtóban |
FARP (Forward Arming and Refueling Point) vagyis előretolt újrafegyverzési és utántöltési pont |
Socata TBM-700A |
a bázis bejáratánál |
Mikojan-Gurjevics MiG-23MF |
Mikojan-Gurjevics MiG-21bisz75AP |
Mikojan-Gurjevics MiG-15UTI |
Mikojan-Gurjevics MiG-19PM |
Mikojan-Gurjevics MiG-21F-13 |
előtérben egy PRV-11 (1RL119) magasságmérő radar, mögötte egy P-37 (1RL139) radar |
A blog frissüléséről a Facebook oldalamon is értesülhetsz.
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.